A telemedicinális ellátásról

 

A rendelő munkatársai elkérik telefonszámát, és tájékoztatást adnak arról, hogy a rendelő dolgozói mikor fogják visszahívni. Erre azért van szükség, hogy a folyamatban lévő betegellátást ne kelljen megszakítani, hanem nyugodt körülmények között tudjon az orvos az Ön problémájával foglalkozni. Kérem a kapott időpontot rögzítse, készüljön az orvos telefonjára. Az orvos igyekszik tartani a konzultáció időpontját, de egyéb sürgető beteg ellátás miatt ezt garantálni nem tudjuk. Az orvos minden esetben igyekszik az aznapi rendelési időben felhívni Önt

A visszahívás során célzott kérdésekkel beazonosítják az Önt, meg fogják kérdezni

  • panaszait,

  • eddigi vizsgálati eredményeit,

  • esetlegesen szedett gyógyszereit,

  • gyógyszerallergiáját.

Kérjük ezeket készítse elő!

Az orvos panaszai, leletei alapján felállíthat diagnózist, dönt a továbbiakról. Ez lehet tanácsadás, gyógyszeres javaslat, gyógyszer módosítás, életmódbeli tanácsadás, továbbküldés szakorvosi konzíliumra. Szükség esetén beutalót, táppénzes javaslatot is ki tud állítani az ellátó. Egyeztetni tudnak egy későbbi telefonos konzultációt is. Amennyiben a tünetei és a panaszai alapján az orvos szükségesnek tart egy személyes vizsgálatot, arra időpontot fog javasolni.